perjantai 1. toukokuuta 2015

glada vappen ♥

Mulle on muodostunu tapa jostain yläasteelta asti, että teen vappuna ite tippaleipiä. Äiti on sitte siinä samalla tehny munkkeja. Mut tänä vappuna alotin tekemällä tippaleipiä, kunnes päätin tehdä samaan syssyyn myös ne munkit! En oo koskaan aikasemmin tehny munkkeja, mut ne onnistu hyvin. Tippaleivätki onnistu loistavasti.

Mä en juhli vappua mitenkään erityisesti, vaikka nuorempana aina käytiinki vapputorilla ja ostettiin ne isoimmat foliopallot. Mun vappuun ei kuulu myöskään alkoholi, enkä mä tänä(kään) vappuna oo edes kavereitten kanssa, saati juhli ylioppilaslakki päässä, kun ei sellasta oo (eikä todennäkösesti edes tuu...). Vappu ei muutenkaan merkitse mulle mitään erityistä, mut se on hyvä syy leipoa herkkuja kuten noita tippaleipiä ja munkkeja!

4 kommenttia:

  1. Onpa makoisan näköisiä munkkeja, arvaa vaan tekeekö nyt mieli itekin munkkia eikä kaupat oo auki. Damn you :D Munkaan vappuu ei kuulu alkoholi, joten tuntuu edes turhalta lähteä mihinkään, kun kuitenkin suurin osa ihmisistä on ympäripäissään juhlistamassa tätä melko turhaa juhlaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä hyviä :p Täytyy ens vappunakin tehä niitä! :D
      Joo äläpä, oon ihan samaa mieltä :D

      Poista
  2. etkö aio käydä lukiota loppuun vai

    VastaaPoista