lauantai 3. syyskuuta 2016

Blogitiimi - 16x jatka syyslausetta

Se olis taas blogitiimi-postauksen aika! Tällä kertaa aiheena on syksy ja syksyyn liittyvät odotukset ja muistot. Mulle syksyt ei oo mitenkään erityisen ihanaa aikaa, eikä syksy oo mun lempivuodenaika. Syksysin mun elämässä on kuitenki viime vuosina tapahtunut vaikka ja mitä, joten eiköhän mun syksyisestä jatka lausetta -postauksesta tuu onnistunut!

Syksyltä odotan...
... tänä vuonna sitä, että se vaan menis nopeesti alta pois. Tänä vuonna sillä ei oo mitään suurempaa merkitystä, kuhan aika kuluis vaan nopsaa ja alkais jotain tapahtumaan taas mun elämässä.

Syksyssä jännittää...
... tällä kertaa edessä olevat pääsykokeet kouluun! Mä en oo koskaan ollut pääsykokeissa, kaikki koulut missä oon ollut, niihin on päässyt sisään pelkällä todistuksella. Tällä kertaa eri systeemi, ja se jännittää!
Syksyssä parasta on...
... kun saa alkaa iltojen pimetessä polttamaan kynttilöitä ja saa virittää jouluvalot!

Hankalinta syksyssä on...
... se samainen pimeys. Se oikeesti hankaloittaa mun elämää hurjasti, kun on kesällä tottunut, että öisinkin on valosaa, ja yhtäkkiä kaheksaltakin on jo pilkkopimeää. Ei se muuten, mutta kun pelkään pimeetä, enkä uskalla yksin liikkua pimeessä. Tai "uskallan" jos on ihan pakko, mut pelottaa tosi paljon ja sit suunnittelen kaikki menoni niin, ettei tarvii pimeessä kävellä yksin tai ainakin että ois katuvalot!

Syksyssä inhottavinta on...
... ylipäätään se, että syksy on sen merkki, että kesä on ohi. Ja syksyä seuraa luonnollisesti talvi. En tykkää.
Syksyllä aion...
... yrittää vaan nauttia elämästä, tehdä kivoja juttuja, varsinkin nyt kun mun elämässä ei tosiaan tänä syksynä oo mitään säännöllistä aktiviteettia.

Joka syksy minä...
... muistelen mennyttä kesää. Ei mulla esim. keväisin oo mitään sellasta, että muistelisin mennyttä talvea, samanlailla kuin syksyisin muistelen kesää!

Joka syksy täytyy ainakin kerran...
... shoppailla uusia "koulu"vaatteita. Myös sellasina syksyinä, jolloin ei edes oo koulussa!
Syksyyn kuuluu ehdottomasti...
... kaikki ihanat villasukat, kynttilät ja sateenvarjot!

Paras syysvinkki...
... on pitää aina sateenvarjoa mukana, etenkin jos sattuu asumaan Suomessa!

Syystunnelmaan pääsen...
... helpoiten ehkä sytyttämällä kynttilöitä. Ne vaan kuuluu syksyyn!
Koulun/opiskelujen suhteen...
... mulla on tänä syksynä tiedossa vaan haku ja pääsykokeet. Ei siis ainuttakaan koulupäivää.

Suosikkini syyspukeutumisessa...
... on ehdottomasti villasukat ja kumisaappaat! Mulla on kymmeniä pareja mummin neulomia villasukkia, muutamat jopa itse neulotutkin, ja niitä on kaikissa ihanissa väreissä! Saappaat on tietenkin vaaleenpunaset Hait!

Viime syksynä minä...
... otin rohkean askeleen, ja muutin Tukholmaan! Paras syksy IKINÄ. (Ja talvi. Ja kevät.)
Lapsena pidin syksyssä...
... haravoimisesta. Kuka lapsi tykkää haravoida? Emmätiiä musta se oli hauskaa :D Kasata jättimäisiä lehtikasoja ympäri pihaa ja sitten vähän hyppiä niissä... Vaahteranlehdet oli parhaita!

Paras syksymuistoni on...
... ehdottomasti se viimesyksynen Ruotsiin muutto, oikeestaan koko se syksy 2015 oli vaan paras! Tapasin ihania ihmisiä, sain uuden perheen, olin onnellinen ja se oli vaan mun elämän parasta aikaa tähän mennessä! Oli se myös rankkaa, mutta ihanaa. Pakko täsmentää, että oli kevätkin ihanaa aikaa Ruotsissa, mut sillon mun elämään tuli vähän kaikenlaisia muuttujia matkaan, joten se vähän laski fiilistä, mut syksyllä kaikki oli perfekt!

Postauksen kuvat ei oo mitään uusia, ne on vähän postauksen teeman mukasesti menneiltä syksyiltä! Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta! Edelliset blogitiimi-postaukset löytyy tunnisteen "blogitiimi" alta. Loppuun vielä linkit muitten blogitiimiläisten blogeihin, joihin ilmestyy tän lauantain aikana samanlaiset jatka lausetta -postaukset syksyteemalla, mutta tietenkin eri vastauksilla!

Jenny // Jenna // Heli // Annika // Paula // Krissu // Jonna

5 kommenttia:

  1. Ihania kuvia tässä postauksessa!!♥ Toi lyhty vei mun sydämen, sillä oon haaveillut semmoista omaan kotiin! No nyt kun omassa kämpässä asustelee, niin ostoslistalla on sitten myös kaikkea muuta, kuten vaikkapa paistinpannu, niin jotenkaan se ei oo ihan listan kärjessä nyt :'D Tsemppiä sulle muuten pääsykokeisiin! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! :) Pitää itsekin harkita tätä :p ja hei, aivan ihania syksyisiä kuvia <3

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana postaus ja ihanat kuvat :)

    Dreamsofmylife98.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Kauniita kuvia. Minulta myös tsemppiä pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
  5. Oi, onpas sulla ihania kuvia tässä postauksessa. :)

    VastaaPoista