lauantai 14. maaliskuuta 2015

#goodmorning

Hyvää huomenta kaikki ihanat ♥
Mun aamu alkaa nykyään lähes aina jollain ihanalla smoothiella! Ellen laita smoothien sekaan maitorahkaa, niin syön sitten rahkan ja hedelmät erikseen. En tajua miten oon joskus selvinnyt ilman aamun ensimmäistä smoothieta! Se piristää ja maistuukin vielä niin hyvältä, et päivä lähtee hyvin käyntiin.

Tänään mulla on hyvä aamu, vaikka se ei poikkeuksellisesti alkanutkaan smoothiella ja hedelmärahkalla, vaan kurpitsansiemen-sämpylällä ja kreikkalaisella jugurtilla. Kohta meen kirpparille järjestelemään pöytää ja teen tänään jotain kivaa. En oo vaan vielä keksinyt mitä se vois olla, mut uskon et tästä tulee hyvä päivä.

Toivottavasti teilläkin tulee olemaan tänään hyvä päivä

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus :3 Toivottavasti sun päivä on jatkunut yhtä mukavana! Mullakin on ollut tänään yllättävän kiva päivä vaikka vähän huono olo onkin. Kirppikset ja suklaa kuitenkin auttaa kaikkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kyllä on juu :) Voi ei, no mut hyvä että kirppikset ja suklaa auttaa :D

      Poista
  2. Mäki tykkäisin hirveesti tehdä smoothieita mut oon niin makurajottunut että tekisin aina sitä samaa ja siihen kyllästyy niin äkkiä.. :'D

    Sulle on haaste mun blogissa. :3
    http://tuikutus.blogspot.fi/2015/03/liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäki teen melkeen aina samanlaista tai ainakin erittäin samantyylistä :D

      kiitos ♥

      Poista