lauantai 3. joulukuuta 2016

Blogitiimi - Christmas edition

 Joulukuun yhteispostauksessa päätettiin Blogitiimin kanssa vaihtaa lahjoja! Jenny arpoi jokaiselle parin, kelle sitten piti lähettää lahja. Mut se jolle sä lähetät lahjan, ei oo sama henkilö jolta sä saat lahjan. Tähän oli hyvin aikaa valmistautua ja miettiä lahjaa. Mulla oli "vähän" vaikeuksia sen lahjan keksimisessä, ja onneks sain mun kaverilta vähän apua, niin sain sen lahjan ajoissa postiin Kristalle.

Jo viikko sitten perjantaina mä sain mun paketin Jennalta. Ihmettelin, kun postiluukusta kolahti joku isompi kirje, vaikkei mulle yleensä edes tuu postia (paitsi laskuja...), ellen oo tilannu ebaysta jotain. Mut tajusin kyllä nopeesti, että mikä paketti sieltä tulikaan!
Kirjekuoresta paljastu Jennan tekemä kortti ja lila pussi. Päättelin sen olevan Glitterin yllätyspussi, ja oikeessa olin. Tää oli itseasiassa ensimmäinen kerta ikinä, kun avasin ite tollasen yllätyspussin! Kaverit on joskus ostanut/saanut sellasia, ja oon nähny niitten sisältöä, mut tää oli tosiaan eka kerta ku ite sain sellasen. Niistä ei ikinä tiedä mitä siellä on sisällä, mut sehän se tarkotuskin on, olla yllätys! Henkilökohtasesti oon aina vähän epäilly näitä yllätyspusseja, mut mennään kattomaan mitä sieltä sitten paljastui!
Pussissa oli Snoopy-korvakorut, Snoopy-ystävyysrannekorut ja Snoopy-ystävyyskaulakorut, jotka ei varsinaisesti ihan mun tyyliä kyllä enää 21-vuotiaana oo :D Sitten siellä oli tommonen höyhenjuttu, mietin eka että onks se choker vai hiuspanta, mut päädyin jälkimmäiseen. Viimenen koru pussissa oli rannekoru, jossa oli toisessa kerroksessa helmiä ja toisessa mustia "timantteja". Sen saa helposti ranteeseen ja pois, kun vaan venyttää sen auki tosta saumakohdasta.

Yllätyspussi ajoi asiansa, se kyllä yllätti. Ei ehkä kauheen positiivisesti, koska noi Snoopy-jutut on perjaatteessa tehty lapsille, taino voihan niitä toki aikuisetkin käyttää, mut mä jätän ehkä ite välistä. Ja sitten ku niitä Snoopy-koruja oli kolme, taino perjaatteessa tuplasti. Ja jos pussissa on 5 juttua, joista kolme on jo noita Snoopy-koruja, ni mietin että siinä vaiheessa ne Glitterin myyjät, jotka pakkaa noita pussukoita, vois kirjottaa siihen jotain "lapsille" tms. Mut ei se mitään, eihän noista yllätyspusseista koskaan tiedä!

Kiitos tästä paketista Jennalle, mun lähettämän lahjan voitte käydä kurkkaamassa Kristan blogista! Tässä vielä kaikkien Blogitiimiläisten blogit:

4 kommenttia:

  1. Oli kyllä vähän harmittava sattuma, että sattui noin paljon Snoopyja tuohon pussukkaan. En oo itsekään ennen tällaista ostanut enkä oikein tiennyt mitä odottaa, aattelin että jos sieltä edes jotain kivaa löytyy niin sitten on antamisen arvoinen lahja :) noi Snoopy-korvikset on kyl ihan söpöt!

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Hmm toi olisi kyllä ihan hyvä idea glitteriltä laittaa niihin pusseihin jotkin merkinnät/värikodi tms, jotta tietäisi sitten, että ottaa varmasti sopivan pussin! Toi on mun mielestä nimittäin tosi kiva lahjaidea! :)

    http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Rannekorua voisin kyllä käyttää, mutta snoopyt on kieltämättä vähän lapsellisia. Lahjan etsiminen on tosiaan aika epätoivoista puuhaa!

    VastaaPoista
  4. Onpas jännä, että noin paljon saman teeman mukaisia tuotteita. Kuitenkin jos on yllätyksestä kyse, voisi laittaa monenlaisia erilaisia juttuja, että joku ainakin kolahtaisi saajalle. :D

    VastaaPoista