lauantai 3. kesäkuuta 2017

Blogitiimi - Kesämuistoja vuosien varrelta

Kuukauden ensimmäinen lauantai tarkoittaa Blogitiimi-postausta! Tosin toukokuussa jätettiin postaus välistä, koska melkein kaikilla oli kiireitä esim. koulun kanssa. Mutta nyt kesäkuun postauksen merkeissä ollaan kaikki taas kirjottelemassa yhteistä tiimipostausta, jonka aiheena on tällä kertaa kesämuistoja vuosien varrelta! Päätettiin yhdessä, että valitaan 5 kesämuistoa jokainen, joista kerrotaan sitten vapaamuotoisesti.

Rehellisesti sanottuna luulin, että mulla tulis olemaan vaikeuksia keksiä edes viittä mainitsemisen arvoista kesämuistoa... Mutta kun aloin tätä postausta kirjottamaan, yhtäkkiä huomasinkin, että oon päinvastaisen ongelman edessä. Lopulta nää viis kesämuistoa valikoitui tähän lähinnä sen perusteella, mistä oli saatavilla jotain kuvamateriaaliakin tekstin tueksi. Mutta olisin kovasti halunnut kertoa tähän myös kahdesta ruotsin kielikurssista, joilla oon ollut kahtena kesänä. Olisin halunnut kertoa miten ihanaa oli päästä pois peruskoulusta ja eroon siitä kidutuksesta. Olisin halunnu myös kertoa siitä kesästä, kun Minni ja Miisu syntyi. Mutta niiden tarinoiden aika tulee sitten joskus toiste. Nyt mennään näihin viiteen kesämuistoon!
Kesällä 2011 mä lähdin ensimmäistä kertaa ikinä etelään. Lähdettiin viikoksi Rodokselle Kreikkaan vähän isommalla porukalla, johon kuului kolme äitiä ja kolme tytärtä. Mä olin vielä ysiluokalla, muistan että oli toisiks viimenen viikko koulua ennen päättäreitä, kun lähdettiin reissuun. Ton loman yks ehdoton kohokohta oli vesiskootterilla ajaminen! Ihan huippuhauskaa!
Kesällä 2014 mun ihana ystävä Anni pyys mua viikoks Helsinkiin sen kanssa. Majottauduttiin Annin veljellä, ja tehtiin sen viikon aikana ihan hurjasti kaikkea kivaa! Käytiin kahteen otteeseen Lintsillä, syötiin jäätelöä, käytiin Suomenlinnassa, kirppiksillä, shoppailtiin ja kuvailtiin ja vietettiin ihanaa aikaa yhdessä. Oli tosi ihanaa olla viikko Suomen sisällä reissussa, että pääs näkemään ja kokemaan Helsinkiä ihan kunnolla ja vähän erilailla kuin yleensä. Helsinki-viikosta löytyy paljon kuvia tästä postauksesta (klik)!
2015 kesällä lähdin ensimmäistä kertaa kaverin kanssa pitemmälle reissulle. Lähdin mun pikkuserkun Maijan kanssa viikoksi Kreikkaan, tällä kertaa Kreetalle. Meillä oli myös tosi ihana reissu, muistelen pelkästään lämmöllä meiän hulluja ideoita ja ihania hetkiä siellä. Tää auringonnousu-kuva on otettu viimeseltä tai toisiksviimeseltä aamulta Kreetalla, kun lähdettiin hulluina aamuviiden-kuuden aikaan meren rantaan katsomaan, kun aurinko nousee. Mut kyllä ehdottomasti kannatti, upein auringonnousu ikinä! Pian lähdetäänkin Maijan kanssa jo uuteen reissuun ;) Mut jos Kreetan lomasta haluatte lukea lisää, siitä löytyy kuvia ja tekstiä tästä postauksesta (klik) ja muutamasta sitä edellisestä myös!
2015 kesällä koitti myös toteen mun yks suurimmista unelmista. Mä muutin Tukholmaan! Lähdin au pairiks ihanaan perheeseen ja en oikeesti voi vieläkään sanoin kuvailla, miten ihanaa oli asua se vuosi Ruotsissa... Rakastin yli kaiken.
2016 kesällä, viime heinäkuussa, meidän perheeseen saapui ihana pieni uusi pallero. Mä en ois ikimaailmassa voinut kuvitella vielä muutamia vuosia sitten, että meillä ylipäätään olis koira, tai että mä voisin rakastaa sitä niin älyttömän paljon. Ihan älytöntä vauhtia tää aika kyllä menee, kun Isla täytti viime viikonloppuna jo vuoden! Muistan niin sen hetken, kun käytiin hakemassa Isla kotiin. Se oli niin pienen pieni, pelkäsin melkein pitää sitä sylissä, etten vahingossa tiputtais sitä! Mutta voi että se oli suloinen, niistä piikkihampaista huolimatta mitkä pisti mun vaatekaapin uusiks... Aika menee niin nopeesti.

Ihanaa kyllä muistella menneitä kesiä! ♥ Varsinkin, kun uskon että tää kesä tulee menemään aika rauhallisissa merkeissä lukuunottamatta tulevaa reissua Maijan kanssa. Käykää lukemassa myös muiden blogitiimin tyttöjen blogeista, millasia kesämuistoja sieltä löytyy!

1 kommentti:

  1. Auringonlaskukuva on niin ihana! Tekee mieli etelään.

    VastaaPoista