keskiviikko 7. kesäkuuta 2017

Kevään bucket listin toteutuminen

Kun kesäkuu on jo hyvää vauhtia menossa kohti puoliväliä, olis varmaan sopiva aika julistaa kesä alkaneeks, ja jättää kevät taaksepäin. Maaliskuussa Blogitiimin kanssa tehtiin yhteispostauksena kevään bucket listit, ja mä oon miettinyt jo jonkun aikaa, että tulisin kertomaan miten se on toteutunut. Sen postauksen pääsee lukemaan tästä (klik)!

Nyt kerron teille vielä kertauksena vähän mitä olin bucket listiin kirjoittanut, ja kerron myös onko kyseinen asia toteutunut kevään aikana!
Matkusta Tukholmaan!
Mä olin tosiaankin päättänyt, että mun on pakko päästä Tukholmaan. Ja mä kävin viikon reissulla Tukholmassa toukokuun lopulla, joten tämä toteutui, onneks!

Nuku hyvin!
Mun unirytmi on ollut koko syksyn, talven ja kevään aivan vinksallaan, mutta oon sitä yrittänyt aina säännöllisin väliajoin kääntää normaalimmaks. Ajoittain se on onnistunutki, esimerkiks Tukholmassa ollessa, mutta tässä viimesen viikon ajan on taas alkanut mennä liiaks valvomiseks ja se tarkottaa myös nukkumista melkein puoleen päivään. En oo siis täysin päässyt tavoitteeseen, mutta koko ajan sitä kohti!
Ole parempi ystävä!
Halusin, että näkisin ystäviä useammin ja näyttäisin mun ystäville, miten paljon rakastankaan niitä. Oon yrittänyt, ehkä ajoittain vähän epäonnistunut, mutta parhaani teen. Oon kuitenkin nähnyt kauempana asuvia ystäviä aika paljon. Oon käyny ite Tampereella ja Helsingissä, sekä esimerkiks Alina on tullu käymään Lahdessa mun luona.

Panosta kouluun!
Tarkotuksena oli, etten jättäis koulutehtäviä viimeseen iltaan, ja tekisin kaiken niin huolellisesti kuin osaan ja pystyn. Tietyissä tehtävissä tää on toteutunut hyvinkin, mut muutaman kevään viimesten tehtävien kanssa sain taistella, että ehdin palauttamaan ne ennen keskiyötä, kun sain aikaseks alottaa ne vasta kymmeneltä illalla palautuspäivänä...
Ole rohkea!
Mä halusin, että uskaltaisin tehdä asioita, jotka on ennen ollut liian ahdistavia tai pelottavia. Siis sellasia, joita haluaisin tehdä, jos vaan uskaltaisin! Ja oon ehdottomasti sitä mieltä, että tää on toteutunut! Oon uskaltanut mennä juhliin, joista en tunne kuin järjestäjät ennestään. Oon uskaltanut hoitaa puhelimella asioita, ja soittaa täysin tuntemattomille ihmisille. Oon myös uskaltanut ottaa puheeksi asioita, jotka ei tunnu oikeanmukaisilta, vaikka aluksi se ei meinannut tuottaa tulosta, mutta en luovuttanut - ja lopulta asia otettiin hoidettavaksi ylemmältä taholta! Siitä tuli ehdottomasti voittajafiilis, että uskalsin!

Tutustu uusiin ihmisiin!
En oo varsinaisesti kunnolla tutustunut keneenkään uuteen ihmiseen, mutta oon tavannut uusia ihmisiä ja viettänyt jonkun verran aikaa kuitenkin niiden kanssa, vaikkei vielä ihan tunnetakkaan kunnolla. Myös koulusta oon saanut uusia ystäviä ja kavereita tän kevään aikana, ja oon siitä tosi ilonen!
Käy keikalla!
En ollu pitkään aikaan käynyt kenenkään artistin keikalla, mutta huhtikuussa ostettiin Saran kanssa liput toukokuiselle Irinan keikalle. Siellä oli niin hyvä fiilis ja tulin siitä tosi onnelliseks! Tämäkin siis toteutui!

Mun kevään bucketlistin seitsemästä kohdasta 4 toteutui täysin, ja 3 ainakin osittain tai ajoittain. Kevät meni todella äkkiä, ja vaikka paljon ehtikin tapahtua, niin tuntuu että se meni silti ihan hujauksessa ohi! Mutta ihanaa, että nyt on kesä

4 kommenttia:

  1. Aika hienosti toteutettuja minusta. Nukkuminen on vaikeata, tiedän, vaikka sitä ei usko sellainen, joka nukkuu aina hyvin. En haluaisi mennä illalla nukkumaan ajoissa ja aamulla väsyttää. Ja joskus ei vaan saa unta, vaikka menisikin ajoissa nukkumaan. Joskus taas nukun vaikka kellon ympäri.
    Niin ihania nuo sinun kuvat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tosiaankin totta, että ihminen jolla ei ole nukkumisen kanssa mitään suurempia ongelmia, ei oikein täysin ymmärrä nukkumisen vaikeutta. Ja kun uni on kuitenkin niin tärkeetä, mutta silti niin vaikeeta!

      Poista
  2. Eka kuva on niin ihana, siitä voisi tehdä jonkun ison tapettikuvan seinälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on mustakin ihanan keväisen kesäinen kuva! :)

      Poista