torstai 8. maaliskuuta 2018

Lontoon ostokset ♥

Hyvää maaliskuuta ja ihanaa naistenpäivää! Mulla on nyt taas pitkästä aikaa hetki aikaa tulla kirjottamaan blogiin. Kuten ehkä huomasittekin, maaliskuun tiimipostauskin jäi multa välistä. On ollut hirveästi kaikenlaista tekemistä ja menoa sinne ja tänne - viimeisin reissu olikin kunnon irtiotto arjesta Lontooseen! Tasan vuosi sitten oltiin Marin kanssa hiihtolomalla Lontoossa. Viime syksynä tuli sattumalta ohimennen puheeksi, että molempia houkuttelisi uusi reissu sinne, ja siltä istumalta sitten varattiinkin jo lennot ja hotelli...

Viime reissulla painotettiin aika tasapuolisesti nähtävyyksiä ja shoppailua, tän reissun pääpaino oli selkeesti jo etukäteen asetettu shoppailulle. Viimeksi (ja aina lentokoneessa) mulla oli pahanlaatuinen kammo siitä, että matkalaukku painaa liikaa. Kerran kun saa maksaa 40€ lisämaksua parista ylimääräsestä kilosta, niin ei toista kertaa huvita... Vuosi sitten se kammo rajoitti mun shoppailua tosi paljon, koska olin ihan hysteerinen siitä, että "en voi ostaa tätä paitaa jos se painoraja nyt menee yli...". Eikä se olisi yhdestä paidasta jäänyt kiinni, sillä lopultahan mun matkalaukku olis saanut painaa 7 kokonaista kiloa enemmänkin. Jälkikäteen harmitti, kun niin monta kivaa juttua jäi ostamatta siinä pelossa, ja kun olin toivonut ratkaisevani loppuvuoden vaatekriisit Lontoon reissulla... Tästä linkistä pääsee viime vuoden ostospostaukseen (klik)!

Mutta nyt, tällä reissulla heivasin sen pelon kokonaan taka-alalle. Päätin, etten jätä yhtään mitään ostamatta vain sen takia, että pelkäisin sitä matkalaukun painoa. Toki muiden syiden takia on joskus aiheellista jättää ostamatta, mutta toi ei saanut olla ainoa syy. Mun vaatekaappi huutaa vuosisadan kriisiä, koska ainakin puolet vaatteista olikin yhtäkkiä väärän kokoisia ja vein kuusi Ikea-kassillista vaatteita tammikuussa kirpparille. Siitäkin syystä tosiaan tarvitsin uusia vaatteita, ihan jo perusvaatteista alkaen, koska kaikki farkut on isoja, perustopit on isoja, alusvaatteet, paidat, takit... isoja.

Lontoo oli siis täydellinen ratkaisu! Näytän teille mitä ostin sen kummempia selittelemättä!
Oon tällä kertaa tosi ilonen kaikista ihanista jutuista mitä löysin! Olin tehnyt etukäteen ihan ostolistan siitä kaikesta, mitä oikeasti tarvitsen. Heräteostoksillekin jätin tilaa, mutta oon ilonen siitä että ihan yhtä-kahta juttua lukuunottamatta, löysin kaiken mitä tarvitsinkin!

Mun lemppariostoksia näistä on Reservedin vaaleankeltainen kevättakki, Forever21:n värikäs raidallinen paita, Reservedin piparireunainen käsilaukku ja Bershkan vaaleankeltainen lompakko!

Mutta shoppailtua tuli - ja paljon. Vähän ehkä yli odotustenkin, nimittäin jouduin lopulta ostamaan toisen ison matkalaukun ruumaan meneväksi. Onneks söpö ja kohtuuhintainen sellainen löytyi (yllättäen) Primarkista. Vaatteiden lisäks ostin myös paljon kosmetiikkajuttuja, koska ensinnäkin ne on Lontoossa superhalpoja ja siellä on kaikkea ihanaa mitä ei Suomesta saa. Korttikaupoissakin oli pakko käydä täydentämässä korttivarastot taas vuodeksi...

Lontoon reissu oli kiva ja onnistunut! Koitan saada aikaseksi vielä erillisen matkapostauksen, vaikka me ei siellä kyllä tällä kertaa juurikaan maisemia kuvailtu. Haluaisin kirjottaa postauksen myös tän kevään kivasta jutusta, joka liittyy mun opintoihin! Myös opiskelusta oon aatellut kirjottaa vähän fiiliksiä ja miten on mennyt niiden suhteen. Yhteishaun aika kun on tässä parasta aikaa, jos joku lastenohjaajaopinnoista kenties haaveilee tai pohtii valintaa.

Mikä oli teiän lemppari näistä ostoksista?
Kuullaan pian

3 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia oot tehny! Kuulisin mielellään sun opiskeluista, joten tee ihmees postaus siihen liittyen :)

    VastaaPoista
  2. Oot kyllä löytänyt paljon kaikkea kivaa! Sun opinnoista olisi mielenkiintoista tietää lisää, joten täällä ainakin odotellaan innolla tulevaa opiskelupostausta :)

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia! Hyviä yhteen sointuvia värejä. Primarkin kukkamekko ja sen alla oleva Reserved-takki ovat erityisen ihanat.

    VastaaPoista