perjantai 19. joulukuuta 2014

Iinan muistolle ♥

Iina on nukkunut pois, siitä tuli kaunis enkeli. Kaunein enkeli kenet mä tiedän. Tutustuttiin Iinan kanssa 2,5 vuotta sitten. Tuntuu että oltais tunnettu paljon pitempäänkin. Jotenki Iinan kanssa on aina ollu helppoa olla ystävä, meillä ei oo koskaan ollut yhden yhtäkään riitaa. Nyt se tuntuiski ihan hirveeltä, jos me oltais riidelty. Kaikki tuntuis niin turhalta.
Mä en voi käsittää tätä edelleenkään. Iina oli niin elämää täynnä, niin nuori ja ihana ihminen. Nyt sä oot poissa. Meiän Suviyö-risteily oli viimenen yhessä tehty juttu. Me puhuttiin siellä, että otetaan talvella äkkilähtö etelään. Naurettiin miten kumpikaan ei osaa englantia niin oltais ihan pulassa. Kerran tehtiin ihan pilalle menneitä vaahtokarkkimuffinsseja. Syötiin yhdet ja loput lens roskiin, mut ainaki meil oli hauskaa.

Kesällä Iinalle tuli kaks pientä kissanpentua, joista jouduttiin sit luopumaan, mut käytiin niitten kanssa yhessä ulkona, ja Iinan koirakin oli mukana. Meil oli niin hauskaa. Sen jälkeen ku mä muutin Lahteen myöskin, ni ollaa nähty Iinan kanssa tosi usein. Ollaa käyty kuvailemassa ja katottu leffoja ja kaikkea kivaa. Iina sai just samanlaisen puhelimenki ku mulla, ni meiän piti yhessä tilata kuoria siihen netistä. Nyt mä joudun tilaamaan yksin, jos edes tilaan. Kaikki on loppu.
Nyt sua ei enää ole. Mä itken täällä ties kuinka monetta tuntia putkeen. Itkeminen alkaa jo sattua silmiin ja päähän, mut mä en voi lopettaa. Ei sun kuulunut lähteä vielä. Sulla olis ollut ihana elämä edessä, mä uskon siihen. Tää on niin väärin. Eikä tää voi olla totta. Mut vaikka mä mitä tekisin, sä et tuu enää takas. Sä elät silti ikuisesti mun sydämessä enkä mä tuu koskaan unohtamaan sua, mun rakas Iina. Sä olit mulle niin hyvä ystävä, ja vaikka aiheutinkin sulle välillä suurtakin huolta, niin sä olit aina mun tukena. Jaksoit kuunnella mun murheita ja muitakin hömpänpömppäjuttuja. 

Sä olit aina olemassa, enkä mä tahdo uskoa että sua ei enää oo, että sä oot lopullisesti poissa. Sä olet nukkunut pois, mun kaunis enkeli. ♥ Mä niin toivon, ettei sua satu enää ja että kaikki on nyt hyvin siellä, missä ikinä ootkin. Sä oot nyt sun rakkaiden kanssa siellä, teillä on hyvä olla yhdessä. Iina oli mulle niin rakas, enkä mä millään voi enää kertoa sitä sille enää koskaan.
Mut silti mä kaipaan sua täällä, ja niin kaipaa moni muukin. Sun muu perhe, ystävät, sukulaiset, koulukaverit, päiväkodin lapset, kaikki. Sä olit niin rakastettu ihminen.
Ja mä rakastan sua Iina, aina.
19.2.1996 - 16.12.2014

19 kommenttia:

  1. Eikä.. :'( Kamala postaus mut silti ihana :'( ♥ Oon varma että Iina ois arvostanu tätä.
    Mihin hän kuoli? :(

    VastaaPoista
  2. alkoi itkettämään, just luin teiän yhteisestä risteilystä ja nyt tuli tällänen uutinen. En siis tunne koko ihmistä mutta pahalta tuntuu! Voimia sulle <3

    VastaaPoista
  3. Voi sinua ihana :( <3 mut nytten Iina on paremmassa paikassa, missä ei oo julmuutta! Ikävä hellittää ja kauniit muistot jää! <3

    VastaaPoista
  4. Kaunis postaus. Ystäväsi varmasti arvostaa tätä, missä ikinä onkaan. Surullista kuolema aina on, mutta itselle tulee aina erityisen surullinen olo kun luen lapsen / nuoren kuolemasta. Niin paljon vielä elämää edessä. Mutta varmasti sai viettää ihanan elämän. Tsemppiä Sini <3

    VastaaPoista
  5. :'( voimia sini ja osanottoni. <3

    VastaaPoista
  6. Voi ei.... itkuhan tässä tuli ;( mä en voi ees käsittää miltä susta tuntuu. Voimia sini ♥

    VastaaPoista
  7. Voi ei miten kauheeta, toi on vaa niin väärin :( Voimia sinne!!

    VastaaPoista
  8. Ihan kamalaa!! :'(
    Paljon voimia sulle, en voi edes kuvitella miltä toi voi tuntua!

    VastaaPoista
  9. Kun kuulin Iinan poismenosta, olin todella järkyttynyt ja edelleenkin tuntuu niin pahalta. Voimia ja jaksamisia myös sulle <3

    VastaaPoista
  10. Sanotaan että suru yhdistää.. en tunne sua mutta tunsin Iinan, vaikka kerettiinkin tuntea vain vajaa vuosi. Kiitos kun teit tän. Selkeytti ajatuksia vaikka olo on häkeltynyt ja itku tuli. Nuku hyvin Iina ♥

    VastaaPoista